Budowanie masy mięśniowej – dieta, trening, suplementy

Niemal każdy mężczyzna marzy o tym, by mieć umięśnioną sylwetkę. Jednak budowanie masy mięśniowej to nie takie proste zadanie. Wymaga bowiem ono nie tylko ciężkich treningów, ale także zastosowania specjalnej diety. Co więcej, by to wszystko miało sens, konieczna jest odpowiednia wiedza, bez której nie osiągnie się zamierzonych celów.

Zwiększenie masy mięśniowej – jak jeść

Zwiększenie masy mięśniowej wymaga zmiany w codziennych nawykach żywieniowych. Mowa tutaj przede wszystkim o wprowadzeniu do diety większej ilości kalorii. Podstawą nowego menu powinno być białko oraz węglowodany. Jeżeli organizm nie będzie w stanie poradzić sobie ze zwiększoną ilością pokarmów, to pomocne okaże się stosowanie suplementów. Coraz większą popularnością cieszy się produkt o nazwie Somatodrol. Jest to suplement diety, którego składniki zwiększają produkcję testosteronu oraz hormonu wzrostu, a tym samym powodują przyspieszony wzrost masy mięśniowej.

Gdy mowa o rozbudowie mięśni to przed rozpoczęciem treningu warto dowiedzieć się, jak one funkcjonują. Obecnie takie informacje są powszechnie dostępne w internecie i każdy będzie w stanie je sobie przyswoić.

budowanie masy mięśniowej

Budowanie masy mięśniowej – plan treningowy

Przy budowaniu masy mięśniowej konieczne jest opracowanie odpowiedniego planu treningowego, diety oraz suplementacji. Wszystko to pomoże nam uzyskać jak najlepsze efekty w jak najkrótszym czasie.

W przypadku samego treningu bardzo ważna jest cykliczność. Zarówno ćwiczenia, jak i nasza aktywność powinny być zróżnicowane by mięśnie ciągle były stymulowane do pracy oraz rozbudowy. Dzięki cykliczności zachować można nie tylko uzyskane już efekty, ale także ciągle poprawiać będziemy wygląd naszej sylwetki.

Przeważnie rozróżnia się trzy cykle treningowe:

  • budowanie siły
  • budowanie masy mięśniowej
  • spalanie tkanki tłuszczowej

Każdy z cykli charakteryzuje się innym rodzajem oraz intensywnością ćwiczeń, a także stosowaną dietą i efektami. Zmaksymalizować efekty każdego z nich można dzięki suplementowi Somatodrol.

somatodrol
rys. https://www.znamlek.pl/somatodrol-4038.html

Dieta stosowana przy budowie masy mięśniowej powinna przede wszystkim dostarczać organizmowi niezbędnej ilości kalorii, tak by mógł się on prawidłowo rozwijać. Najwięcej kalorii będziemy dostarczać przy budowie masy mięśniowej a najmniej przy redukcji tkanki tłuszczowej. Warto pamiętać, że pożywienie, które będziemy dostarczać naszemu organizmowi, powinno być jak najlepszej jakości. Nie można zbudować sportowej sylwetki na wysokokalorycznych potrawach, które nie dostarczają mięśniom wymaganych składników odżywczych.

Sam trening, którego zadaniem jest rozbudowa masy mięśniowej, powinien być zróżnicowany, tak by mięśnie były ciągle pobudzane do wzrostu. Ćwiczenia powinny być złożone, tak by można je było uzupełniać o ćwiczenia izolowane, które wykonuje się na początku lub końcu treningu.

http://track.somatodrol.pl/product/Somatodrol/?uid=13504&pid=163&bid=advandec

Budowanie masy mięśniowej – suplementacja

Odpowiednia suplementacja składa się na skuteczność treningu. Korzystanie z odżywek lub suplementów niesie ze sobą wiele korzyści. Umożliwiają one uzupełnienie niedoborów składników odżywczych oraz witamin w diecie. Niektóre z nich tak jak Somatodrol mają nawet działanie przyspieszające wzrost masy mięśniowej.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *